sunnuntai 4. elokuuta 2013

Yhdellä ehdolla..ota tomaatti!

Tänään olen naureskellut ja vuodattanut onnen kyyneliä koko päivän.
Välillä olen miettinyt "yhdellä ehdolla tomaatteja."
Kyllä, koulutuksissa kannattaa käydä... aina oppii jotain uutta, jota voi muistella jälkikäteen.


Eilen TimanttiTiimillä oli oma Successday Järvenpäässä.
Paikalla oli lähes 60 innostunutta Timanttia.

Järvenpään Scandic oli täynnä käsin kosketeltavaa positiivista energiaa.
Naurua, iloa, riemua ja hurttia huumoria oli reilun 7 tunnin ajan.

TimanttiTiimi

8 kouluttajaa ja muut äänessä olleet Timantit tekivät päivästä yhden Elämäni parhaista päivistä.
Oman puheen vuoroni olin jättänyt päivän viimeiseksi, mutta mitä tapahtuikaan?

Kun vuoroni tuli, olin sanaton. Päivän kouluttajat olivat sanoneet kaiken mitä pitkin niinpä minun osuudeksi jäi "take action" eli tuumasta toimeen.

Wau, olen todella kiitollinen tästä kaikesta ja tiedän kuinka tulemme saavuttamaan tiiminä elokuussa yhteisen tavoitteemme: GoldPresidetTeam!



P.s AfterPartyjen jälkeisenä aamuna voitte kuvitella miltä näyttää Timantti, joka on valvonut myöhään ja nukkunut meikit päällä...Siksi testasinkin tänään uutta jogurttinaamiota....












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti